Idag 19/11-08

Idag har jag färgat håret på mamma,Pontus hade feber i natt men inte nu på morgonen men han är jätte förskyld tät i näsan och halsen,hostar ibland:-( starkarn ska han aldrig bli frisk? Han äter ingen mat heller men dricker bra m varm oboy vatten och lättdryck iaf och glass:-) Ja på fre ska jag åka till Bollnäs men vekar lite eftersom Pontus är sjuk..han blir ju inte friskare av att jag är hemma men jag känner mig som en dålig mamma om jag åker iväg:-(!
Tänk om de händer nåt och dom måste åka in på akuten svårt när Stefan är ensam m två barn`?! äh man kan inte tänka heller de kommer säkert gå bra.
Nog om de


Väggen
Ja vi tänker ju öppna upp väggen och göra en portal,de finns ju färdiga satser att köpa,men dom kostar 2600kr lr 3100kr!!Nä de får bli en vanlig öppning inte betalar jag så mycket för ett hål i väggen heller aldrig!!Så de blir en vanlig öppning punkt.Sätter igång med de nästa vecka ska bli så kul.hoppas de blir bra bara!

Nu måste jag nog ta tag i eldningen börjar bli lite kallt här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0