Idag 8/11-08

Idag har vi varit till stan med våra tre grabbar,ja ni läste rätt i helgen var de tre grabbar eftersom fosterbarnet vårat var här:-) Vi var in och handlade farsdags presenter och en  ny lampa till Pers rum eftersom de är så lågt i tak så måste vi ha en plafond lampa.

Efter de så åkte vi hem Pontus sov middag och Per och oskar lekte sen var de dags för middag och nu äter Pontus och jag godis pocorn chips!! Per och oskar är ute m Stefan i garaget,dom håller på att sätta tillbax motorn i den eftersom stefan lagat den. Per sov första natten i sitt nya rum:-) och "nya" säng som vi så snällt fick av Git:-)Tack för den!
Här kommer lite bilder


Stefan fick hjälp att sätta ihop sängen:-)

Sa du att jag skulle posa?
 
Per ville knäppa kort på mig innan vi skulle till stan

Grabbarna innan vi skulle till stan

Pers lampa (fotboll)

Pers rum( vet inte vart alla vita prickar kommer ifrån?lampan kanske?

Pers rum.utanför i hallen ska vi göra ett lekrum(blir för mycket saker,hyllor i pers rum annars:-)

nå vad tycker ni?? jag tycker de är så kul när ni skriver en kommentar när ni ändå kikar in.

kram

Kommentarer
Postat av: emma.

det blir verkligen jättebra :D

2008-11-08 @ 20:40:58
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/
Postat av: Ewa

Tack emma ja vi är nöjda och Per är super nöjd:-D

2008-11-08 @ 21:17:14
Postat av: Kattis

Snyggt! Jag måste komma ut någon dag så jag får se det "live"!

2008-11-09 @ 00:23:36
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis tack de är bara att kika förbi:-D

2008-11-09 @ 19:53:46
Postat av: Lisa

Det ser jätte snyggt ut! Snygga tapeter och gardiner oxå!!



Å sötaste kisse missen!

Kram kram

2008-11-10 @ 09:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0