Inflyttningsfest 21nov

ja som många av er vet så var jag till Bollnäs förra helgen på inflyttningsfest!De var super kul och de måste vi göra om snart:-)

här kommer lite bilder från kvällen som slutade kl 04.00 så om vi ser lite trötta ut på korten så vet ni varför:-)

(om någong inte är nöjd m bilden hör av er så plockar jag bort den:-)


Emma med en inflyttnings bukett

Såå fin bukett!

Emmas arbets kamrater!Väldigt trevliga var dom

Jill och Linda sjunger(av minen att dömma så ser de ut som Linda vinner) haha

Fredrik och Lina(visst är singstar kul)

Tjejerna!

Robert,Fredrik,Lina

Patrik och Robban

Lina ,Linda sjunger Patrik och Emma i bakgrunden

Robban och Erika(dom är gifta)

Kvällen börjar lida mot sitt slut.

Tack för en toppen helg Emma och alla andra!!
Får vi göra om snart.
Robert tyckte vi skulle ha gittar hero ist för då slipper man sjunga,men vad jag minns så var han bland dom som sjöng mest;-)

Bara riktiga karlar vågar sjunga singstar!!
Emma bjöd ju p en massa gott oxå,bla ostpaj,kex,melon,vindruvor,dipsåser,mm så gott.även qourn som jag tänkte smaka tills jag fick veta att de är en sorts svamp!!då avstog jag genast hahaha..

kram

Kommentarer
Postat av: Emma Westling

En såå kul helg Ewa, vi måste verkligen göra om det här oftare! Många kramar!!

2008-11-28 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0