Julstämmning!

Här är lite bilder m julstämmning från mitt hem:-) Kanske kan de inspirera nån?eller ge nån lite jul stämmning i vårat gröna trista vinterland!


Julstjärnan i köket

Köket

En hyacint som barnen dekorerat

En till hyacint(älskar hyacinter har 3st hemma justnublir säkert fler innan jul)

Vardagsrummet

Vardagsrummet

Vardagsrummet

kuddarna i soffan

Stjärna i lekhallen

Persrum

Hallen vid trappen

Tvättstugan

Hallen

Hallen

Hallen

Bänken i hallen

Vårat sovrum

Pontus sovrum

De är mer som ska upp lite dukar ljus slingor mm:-) de får ni se senare hoppas ni får de mysigt och pyntat hemma..

kram


Kommentarer
Postat av: Kattis

Gud så mysigt du har det! Jag ska minsann leta mig lite norrut någon kväll och kolla på riktigt!

Hoppas bara att du har lite pipparkakor att bjuda på då med :)

2008-12-03 @ 20:47:31
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis: tack jag kom du bara och självklart har jag pipparkakor:)

2008-12-04 @ 07:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0