Nu är de klippt

Idag tog jag fram trimmern och klippte håret på Pontus,usch vad hemsk jag känner mig men Pontus är jätte nöjd och han satt som ett ljus.Vi har tänkt tagit han till frissan men har inte blivit av.var nog mest stefan som tyckte vi skulle klippa och så gjorde jag de.Har ju klippt luggen och bak m sax förr men nu på slutet var han så omöjlig så nu när han satte sig så kunde jag ju inte tveka.Så nu är de gjort bara mamma som måste vänja sig;-)
Och när jag klippt klart så ser jag att jag stått och klippt i mörkret,alltså inte tänt tak lampan utan bara fläkten..
Han är ju ändå min älskling men önskar att jag inte klippt han.Tycker han ser yngre ut nu när jag klippte annars så brukar dom bli äldre*snyft*


kladd pontus förre


Pontus förre


Pontus efter

Pontus efter

Pontus efter
*gråter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0