Nytt data bord

Ja nu har vi fått ett begangnat data bord av svärfar. så nu får man plats m räkningarna oxå förr fick man sitta med dom i knät när man skulle betala..men de slipper vi nu:)

Stefan är in i stan och kollar på en ny tv?Undrar om han köper nån? är ju så mycket ändå så här vid jul men vi har funderat på en ny tv länge så vi får väl se,spännande!!


De "nya" data bordet är hyllor under de oxå:)

De gamla data bordet.ska barnen få ha sin data på.


Idag har jag hängt en maskin tvätt satt igång en till som strax är klar.Sen har jag plockat ur diskamaskinen och satt igång en ny.
Starx är de dags förmigoch  Stefan att göra sigklarförvi ska iväg och ätajulbor:) mumsigt.
Per och Pontus ärhemma m farmor farfarkanske ska dom göra ett pepparkakshus.

Nu ska jag ner och elda lite
kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ett sånt databord hade jag oxå förr! Suveränt bra med alla facken där man kan tappa bort alla viktiga papper :D

2008-12-03 @ 20:46:22
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0