Barnen sover

Ja nu sover barnen och gör sig redo för en sista dag på förskolan innan helgen,imorgon efter förskolan så kommer stefan in med barnen till badhuset så ska vi bada tillsammans och ha en mysig familje dag(vi brukar göra de på fredagar när de passar med jobbet)
Och efter badet så ska vi hämta en kattunge på 9v till barnen..är faktiskt skönt att inte ha nått djur oxå men en ute katt märks inte så mycket..men barnen vet inget än så säg inget,Jag var iväg och köpte kattsand,kattlåda ,kattmat ,torrfoder och ´spade (ta bajset med) några leksaker. allt står ute på lon så jag hoppas inte att några råttor hittar kattmaten.
Är tydligen en väldigt lekfull katt så vi får se om vi får sova nått i helgen eller om vi ångrar oss haha.

Har body gard i bakgrunden undrar när jag ska få höra whitny av kattis och lisa???

nä nu ska jag hoppa in i duschen och elda lite mer så de blir varmt och skönt
kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha ja den som väntar på nå gott!! :-D

2008-10-17 @ 10:06:07
Postat av: Kattis

Haha ja det händer nog snart! Jag måste bara bota min förkylning som är på ingång!

2008-10-18 @ 23:13:40
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0