En ny familjemedlem!


På språng


Hittat en egen sovplats

Fångar råttan

tvättar sig.

Ja jag skrev ett inlägg om katten och gjorde så fint så försvann de och jag orkar inte skriva nått nytt hittade bilderna som jag slängde in iaf.Barnen fick en kattunge i fredag som hetta Lukas i fre sen vart de katten gustav ny blir de bara katten.

nån osm har ett bra naman?? han är 9v och de är full fart kan jag ´lova.han får vara inne en vecka inna nde är dags att släppa ut honom.har även gett honom avmaskningsmedel (blandade i maten) men han har inte ätit upp allt men hoppas han gör de.men han fick en hel tablett(4kg) och de väger ju inte han på länga vägar så de gör nog inget om han inte äter upp den.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0