En till

Nu sitter jag här och kännerstarkt att jag vill ha ett till barn!!
Fast man hejdar sig och tänker efter,visst klarar man en till men de är ganska skönt när dom andra börjar bli stora och karar sig själva.man kan börja göra saker på egen hand igen ut och äta fixa barn vakt mm.sammtidigt vore de ju smart att skaffa en till nu medans farmor farfar som alltid är barnvakt orkar innan dom blir för gammla?hihi ja skit samma jag blir väldigt bebis sugen ibland,men nä jag ska vänta några år till annars kommer jag nog ha 20st innan de är klart för bebis suget kommer nog alltid att finnas där,Roligt om man skulle skaffa sammtidigt som nån man känner så man kan vara mamma ledig tillsammans:-D mycket roligare då..

jaja nog om bebisar nu ska jag se på bonde söker fru
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0