Mycket

ja jag vet att jag lovat att jag ska skriva här varje dag,men om jag skrev flera inlägg nåndag så har jag ju till godo:p
Men jag har  haft så mycket jobbat och kommit hem till 18.30 då är de bara att äta och kägga barn..i morgon fre så har jag tagit ledigt så jag kan förbereda inför per 5års kalas:-D Ska baka allt själv eftersom några är ägg och nött allergisk.göra godis påsar till fiske dammen och städa säklart allt de på fre låter inte så mycket men de är de kan jag lova,man har ju annat som ska göras oxå som mat barnen ska dusckas sova mm allt de vardagliga.

så ska vi göra klar pers rum innan lör oxå .
men de ska nog gå bra hoppas vi! Ni får hålla tummarna:-D de är 8st som ska komma på kalas så de blir nog rätt livat,precis som de ska vara..

ha de bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0