Önskelista

Nu börjar frågorna om vad jag önskar mig när jag fyller år att komma!
Och varje gång så vet jag inte riktigt?? Men efter födelsedagen då brukar jag komma på massor att varförönskade jag mig inte de här??

jaja för att göra de lite lättare så kommer här några grejor då.

Singstar (mikrofoner och allt)
kläder
underkläder
vinterskor
presentkort på blåsalongen(make up rådgivning där som jag skulle vilja prova)
Utlandsresa(till värmen)
cykel
Års kort på gymmet på pulsfabriken
Nån som kommer och målar om min hall uppe och bestämmer färg
nån som målar om köket
En mp3

sen vet jag inte nå mer just nu.
Men tänk på om ni köper något spar kvitto ifall nån köper lika,Eftersom alla kan läsa de här.


uppdaterar här om jag kommer på nåt mer kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vilken bra lista! Men vart ligger Blåsalongen? Tror inte jag hört talas om den förr!!

2008-10-01 @ 19:56:20
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis blåsalongen ligger där gammla guld och silver låg. bredvid två gröna bönor(tror jag de heter) samma hus som make up store.

2008-10-01 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0