Träning

De har inte varit så mycket av just träning,men bättre lite än ingetalls;-) men jag käner av handleden och axlarna bla. när jag inte tränat.Jag jobbar på en småbarns avd på en förskola så de blir mycket lyft och konstiga ställningar när man bär barnen.Har ju 2st som inte kan gå än så då gäller de att hålla igång kroppen.
Mne tränade i går och idag iaf.så får vi se om jag hinner med nån mer träning den här veckan..

vilken är eran favorit träningsform? och varför?
Själv gillar jag gymmet och orbitrec där. och nån annan maskin som jag inte vet vad den heter tränar iaf axlar och skulderblden.
sen är de några medel pass på f&s som jag gillar man blir så pigg och glad:-D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0