Dildoparty! 26/9-08

Igår var vi på dildoparty ho Jenny,de var så kul efter alla hade beställt de vi ville ha;-) Så var de dax för kvällens höjdpunkt Singstar! Man är ju en nybörjare på de och rösten hade sprungit iväg men jag lyckades träffa rätt några gånger iaf;-)
Nu har jag blivit lite frälst av singstar så jag håller på att övertala Stefan om att vi oxå måste ha ett:-D

Tack för en super rolig kväll de hoppas jag attvi gör om!!

Obs om de är nå bilder  ni inte vill ska ligga ute i bloggen såär de bara att säga till så tar jag bort dom!Och ber om ursäkt för de redan nu.


Jag(dålig bild)

Lite av de goda som de bjöds på

Här har vi börjat m singstar de var 80 talisterna mot 70 talisterna gissa vilka som vann?? 80 talisterna såklart;-) haha

Kattis kämpar för vårat lag mot Jenny

Lisa var oxå i mitt lag

Bara lilla jag

Inlevelse

Ibrist på en scen går delika bra att stå på fotpallar

vilka tjejer:-D

Fast jag kom på en sak nu när jag sitter här med bilderna,jag fick ju aldrig höra lisa och kattis sjunga whitny houston!(stavning?)
Men nästa gång kanske

ha de bra kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men vilka snygga bilder! Det är riktigt stjärnor som står där med mikrofonerna!

Nästa gång ska du få höra Whitney det lovar jag!

Tack för en otroligt rolig kväll!

2008-09-28 @ 11:49:00
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Tack själv de var super kul:-) ja nästa gång måste jag få höra whitney!

2008-09-28 @ 11:52:54
Postat av: Jenny

Sant, stor skandal att vi inte sjöng Whitney! Kul att du kom, du är hjärtligt välkommen åter! Jag tror tjejerna var lite småtrötta på sista bilden, eller så var det allt vin som tog ut sin rätt. :)

2008-09-28 @ 20:15:31
URL: http://mammzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0