Dörren förre & efter

Ja nu har jag målat dörren ut mot den blivande altanen vit dörr fodret har jagoxå målat vitt var grått förr.


Dörren förre

dörren efter! Nå vad tycker ni??

Nu ska jag gå ner och göra en smörgåstårta för i morgon kommer socialen hit med en familj och deras son som ska bo hos oss en helg i månaden till en början sen fårvi se om de behövs mer.Han har varit här och lekt förrut men nu ska vi skriva papper och hans pappa ska kommaoch titta hur de ser ut här:-) Kommer precis kl 15 och jag kommer från jobbet då så då är de bra att ha tårtan klar,Den får bli middag man är ju hungrig när man kommer från jobbet och så hinner vi ju inte göra nån mat innan dom kommer,så då tycker jag de bli bra med smörgåstårta..

ha de bra alla bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0