F & S

Ja idag på jobbet så fick jag världens huvudvärk:-( så jag led igenom ddan (lite) så när jag slutade 16.30 så hade jag smsat min syster så hon hade varit och köpt alvedon till mig:-) Tack snälla!! Sen bar de ivägtill ett medel pass på f&s de var ett bra pass inte så jobbigt dock men lagomt så man orkade hänga med.-)
Nu har jag duschat ,lagt barnen och ätit lite fil och flingor och en skinkmacka.

Imorgon kommer en kille hit och ska dra elen i Pers rum så vi kan fortsätta med de och måla tapetsera.Egentligen skulle dom som bodde här förrre dragit elen innan dom satte upp skivor på väggarna ,men nu har dom inte gjort de så vi får dra elen utanpå..orkar inte riva upp allt och börja om igen..nä de blir nog bra så.

nu ska jag blåsa håret,läsa lite bloggar innan jag ska krypa ner i sängen

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0