Idag 10/9-08

ja idag var de väl som vanligt på jobbet.Förrutom att jag fick en att gråta:-( ooops jag berättade om lite tråkiga saker som hänt mig mm så då började en att gråta för att hon blev lite rädd för hon är i en situation som ja de är lite kämpigt.sen berättade jag de för två st andra och då började en av dom oxå gråta för hur de får gå till i sammhället egentligen:-( så ja summan av kardimumman är att jag fick 2st att gråta på jobbet idag.kanske inte så lyckat.

Men efter jobbet så gick jag ner och träffade Git och vi shoppade lite sen gick vi på jambo och åt de vanliga chicken och curry macka och fanta:-) mumisigt värre.

Sen var de dax för ett medel/puls pass och de var ganska bra blev svettig iaf fast musiken kunde varit bättre.

imorgon är de dax för sjukgymnasten igen jag kan ju inte säga att jag varit så jätte duktig på övningarna som jag skulle göra tills imorogn man liksom glömmer bort.men men hoppas de gett lite resultat iaf

kram på er

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men Ewa vad du är duktig som tränar! Jag är nästan sugen på att hänga på, men eftersom mina pengar är i någon annat universum så får jag nog stå över om inte en miljonär ramlar in här med pengar!

2008-09-10 @ 22:12:01
URL: http://kattiz.se/
Postat av: Ewa

Tack kattis:-) Måste ju träna är rädd att sjukgymnasten blir arg på mig annars;-)hihi Men om miljonen ramlar ner så är du mer än välkommen att hänga på:-)

2008-09-11 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0