klart

ja nu är elementet färdig målat iaf,Tror inte jag knäppte nån förre bild på de tyvärr men de var gult förre iaf nu är de vitt


Vad tycks?

Nu när de börjar bli lite kallt så har jag märkt att Per har dåligt med långärmade tröjor så efter jobbet en dag så köpte jag 2st till honom.

En brun huvtröja

Och en tröja med "kungen"
Per vart nöjd med sina tröjor
Nu ska jag snart duscha lite barn för imorgon är de Äntligen fredag men tyvärr så stänger jag på jobbet och har jag otúr så kan de bli 18.30:-( inte så roligt när de är fredag men de går bra de oxå..

Undrar ni något så fråga gärna:-)

kram

Kommentarer
Postat av: emma

Åå, vad snyggt det blev elementet!!! Jag vill med måla om våra.. dom har blivit så fula ju (dom var så när vi flytta in).. men jag är så dålig på sånt, rädd att det blir kladdigt :/

2008-09-13 @ 22:01:58
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Ewa

Emma de är jättelätt att måla elementen:-) Jag älskar att måla:-) Så ni får väl hämta mig annars då så målar jag;-)hahah

2008-09-14 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0