Nya kläder

Ja jag har skickat efter lite nya kläder till barnen såklart! (när ska jag lära mig att unna mig själv nåt oxå??)
Här är lite av de jag köpte iaf.Ska även tala om att Per har valt alla sina kläder själv:-D Pontus valde sin tröja själv oxå


Nöjda killar i sina nya tröjor:-D

En nöjd Per

Pontus ville visa baksidan på tröjan

Storebror oxå

Galonkläder,vinter jacka,2pack långkalsonger till Per

Ja de var lite grann för nu är hösten här och vintern närmar sig med storm steg,bådå roligt och tråkigt såklart men vi hoppas på mycket snö så man kan åka mycket bob,fyrhjuling mm:-D

Och i Jul ska vi vara här hos oss:-D ska bli så roligt hoppas att tomten hittar hit oxå hihi

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0