Gjort läxan

Japp igår gjorde jag snällt läxan som jag fick av Tomas!Typ andra läxan jag gjort i hela mitt liv;)hihi
Byte däck och kollade lampor på instrumentpanelen vad dom betyder,kollade under motorhuven inga problem där inte.
Jag fick säga åt Stefan vad han skulle lära mig XD haha

Sen när vi var klara så startade jag bilen då frågade Stefan Vad ska du göra nu??
Jag ska köra in den i carporten!
Jaha ok..
Han var nog säker på att jag skulle få motorstopp eftersom våran koppling är så tvärr säger han.
men de rullade på såå fint jag är säker på att Tomas skulle varit stolt över min start!
Körde jag in den och stanna la ur växel och hoppade ur..
Då frågade jag Stefan om han var rädd att jag skulle köra igenom väggen??
Och de var hanXDhaha han sa att jag visste inte om du skulle hitta kopplingen och bromsen Xdhahah inte höga tankar där inte om en::
och han som undra om de var körskolan som boka skrivning;)

Nu ska jag göra mig klar för teori kursen..Bara två gånger kvar på den efter den här skönt.
hoppas jag att jag får lite tid till att plugga ist.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0