Kalas

På lördagen var Per och jag på kalas till Oliver som fyllde 6år! Sen åkte vi direkt till svärmor som fyllde åroch åtmera tårta och kakor.Jag blev även bjuden på vin så gott.Så när vi kom hem så ville jag fortsättahihih så jag ringde runt men alla var upptagna eller sjuka så då ringde jag mamma och pappa så då kom dom och drack lite vin med mig haha.Jag sitter ju aldrig hemma och dricker. men nu gjorde jag de och de var väl ok men jag kan lika gärna vara utan de om de inte är fest!!.

Såg även att Per var svälld och röd på benet där han har en vårta,dom brukar ju försvinna av sig självt så jag har låtitden vara men igår vart de rött och svullet runt om kring och så klagade han på att han har ont i ljumsken och där har han ju en knöl!!Så då ringde jag rådgivningen i morse och dom ville att vi skulle komma in. dels för att kolla benet men oxå ljumsken så de inte är början till ljumskbråck!! Usch tycker Per är utsatt för nåt jämt är de inte öronen så är de nåt annat:/ Han ska nog få åka och köpa en liten leksak efter för ja de är synd om honom de är nånting jämt.

så nu är ni lite uppdaterade iaf.
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej på dig! Uscha stackrs lilla per! Hoppas det går bra! Men du nu har jag skaffat blogg också! sandrateodorsson.blogg.se

2009-04-19 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0