Körning och tandläkaren

Jag är så dålig på att blogga har ingen ork.sorry.Men blir glad och peppad när de är nån som lämnat en kommentar:)
Idag jobbade jag till 13.30 sen körde jag 13.45.de gick bra *som vanligt* skönt att de funkar!Fattar inte varför jag var så nervös över växlingen? Har inte haft nå problem med den än,men de kommer kanske!!

Sen efter de var de dax för ett besök hos tandläkaren,hon tyckte mina tänder så bra ut såg ut som jag borstade rätt osv. hion verkade imponerad.Kanske för att jag började med att tala om vilken godis råtta jag är haha. (har fått en ny tandläkare) så då måste man ju uppdatera på nytt:p

Snart dax för sängen fast jag vet inte hur jag ska kunna sova halsen irriterar så mycket och näsan är täppt:( Men så är de väl för många nu. tur att de är kort vecka.

På onsdag är de dax för nästa körning.

kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag fattar inte heller varför du vart så nervös för växel bilar! tänk va begränsad du skulle ha vart on du tog automat kort..

kram kram

2009-04-07 @ 10:13:15
Postat av: Emma

Uscha, jag måste nog till tandläkaren med snart.... har världens tandläkarskräck ja.

2009-04-07 @ 10:47:26
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Kattis

Kul att det går så bra! Tror inte att du får några större problem med växlingen nu när du kommit igång!



Min tandläkare var inte lika glad som din sist jag var dit... kanske ska byta till din jag med :)

2009-04-07 @ 10:56:55
URL: http://kattiz.se
Postat av: annacarin

I FIND YOU!!! :D

2009-04-08 @ 18:29:03
URL: http://babhy.blogg.se/
Postat av: Marre

Vad kul att de går bra med körningen. än så länge kör jag hemma.

2009-04-09 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0