Lägger ner

J jag lägger nog ner körkortet!
 Finns ingen tid till att plugga,för efter kl 20 är de ingen ide för då är jag så trött ändå så jag fattar inte vad jag läser.

Idag så tex har jag
dukat av frukosten plockat i diskmaskine satt igång den
ringt sjukvårdsrådgivningen och suttit 18min i kö
lagat middag köttfärsbiffar potatis sås(egna biffar aldrig gjort de men goda blev dom iaf) godkännda av alla:)
duschat Per suttit 2tim på akuten
var på kvanut sen handla jag hem dinken
elddat
hängt en maskin tvätt
duschat pontus och mig själv
jagat pontus runt huset innan jag fick tag i honom för läggdags
borstat tänderna och lagt två barn
mm mm mm ja listan kan göras lång men nu ska jag inte tråka ut er med den ni fattar poängen ändå.'

Nu undrar ni säkert vart är Stefan?? ja ute i garaget. både i morse och sen var han med på akuten sen ut i garaget fter donken maten.

nu ska jag krypa i säng kl står på 05 00
kram vi höres kanske på tis kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du skulle bara våga ge upp körkortet! Kom igen nu!

2009-04-20 @ 00:24:32
Postat av: Kattis

Men Ewa nu tror jag du måste kolla stavningen :) "Var på kvanut sen handla jag hem dinken" tur att jag visste vad du gjorde igår annars hade jag suttit än och funderat på vad du handlade hem för dink (och hade säkert fått det till hinken i slutändan);)



Och du skulle vara våga sluta med körkortet!!!! Du har väl bokat fler lektioner idag nu då !?

2009-04-20 @ 21:32:29
URL: http://kattiz.se
Postat av: Åsa

Instämmer med Sandra.Skulle bara VÅGA ge upp nu.!!Du klarar det!!

2009-04-20 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0