Läxa

Japp jag fick läxa av Tomas. som jag måste göra idag för i morgon är de teori och då är jag hemma 18.40 sen på fre ska jag ha gjort läxan när jag kommer dit kl 09.05!

*Byta däck
*kolla oljan
* Kolla Spolarvätska
*Kolla kylarvätskan

Och vad dom gör för nytta?

Sen ska jag kunna alla knappar och lampor på instrumen panelen oxå..

Allt de ska jag lära mig ikväll

Tror ni jag kommer kunna de?

Jag är rätt så säker på de för de mesta kan jag.Första gången jag byte däck men de går nog bra;)

kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ska se att det kommer gå bra!!

fick du en sån där liten fusklapp?

kram

2009-04-22 @ 09:37:33
Postat av: ewa

Lisa: ja de går nog bra!Vadå för fusk lapp?? Nån sån fick jag minsann inte!Finns de såna? Han gör de inte lätt för mig Tomas inte.

2009-04-22 @ 12:16:59
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ska man byta däck med körskolan :o det gjorde då inte vi...



Jag fick en fusklapp på hur man skulle göra när man gjorde en kontroll av bilen så att man typ gick ett varv runt den och kollade, däck, lampor, bagageluckan (att varningstriangeln fanns) och under motorhuven. Kanske har lappen liggandes här hemma, ska genast kika.

2009-04-22 @ 15:07:45
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0