Måndag

Igår jobbade jag til 13.30 sen var jag ner på af satt i 1 1/2 tim men kom inte in,sen måsta jag gå för jag skulle köra kl 15. Var lite anti och berättade för Tomas att jag ville lägga ner de hela.Sa även att Kattis tänkte ringa isf men att dom inte skulle lyssna på henneXD Kalrt vi lyssnar på henne sa han då!! Äh jälva konsperation!

Han ville att jag skulle köra till Ilsbo igen och de gjorde vi gick bra,fick till en väldigt bra start från bussfickan oxå så då sa jag de att fan vad jag ärbra hahah. ja de var bra sa tomas.

Sen gjorde vi så många gånger gick även lättare att hålla hastigheten den här gången så tomas slapp bli fart rädd haha.
Sen sa Tomas när  vi åkte ut från en p plats att de den du gjorde där borta den var bra..då hade jag redan glömt hur jag kröde dåXdhaha.
 Kul att köra m Tomas skrattar och pratar i ett.När vi kom till körskolan så frågade tomas hur jag tyckte att de gick? om de var bättre än förra gången? jag sa att ja gick väl bra .
skrattade han och sa du kan itne vara lite mer Positiv de gick ju bra och bättre än förra gången!

Men jag är ju Positiv jag sa ju att jag körde bra ur busshållplatsen:) jo iof sa Tomas de gjorde du.
Ja jag kan ju inte ropa hej förrens jag är över bäckenXD Nä de var sant de höll han med om hihi.

Men han tyckte jag skulle följa med in och boka fler lektioner så jag inte ger upp nu. så då gjorde jag snällt de för jag blev på bra humör..

Han sa även att jag var en envis sur kärringXDhahah när jag berättade om dom andra gångerna varför jag lagt ner osvhaha japp stämmer bra envis som synden.

Gud vilket tråkigt inlägg!!
Men ni vet att de är frivilligt att läsa.

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha! Visste väl att jag skulle ha dom på min sida :)

Bra att du bokade in lite fler lektioner, du ska se att det här kommer att gå som på räls!

2009-04-21 @ 16:04:33
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0