Måndag kväll

Efter körlektionen så åkte vi och handla på kvantum(rätt nu Kattis?hih) på väg hem så kom vi på att vi glömt hämta ut Pers medicin vi fick vända och åka på apoteket kö som vanligt och jag kännde mig stressad för 18.30 skulle Maria hämta mig och vi skulle åka på ljusparty. Vi kom hem 17.50 jag bytte kläder och gjorde mat grillad kyckling pommes och bea. tur att vi köpte färdig grillad kyckling så de var bara att rensa.

Jag hann inte äta så jag slängde i mig en tallrik fil och macka sen åt jag kyckling ur skålen tills Maria kom.

Var gott ficka och mysigt på ljuspartyt köpte värmeljus (havsbris) den luktar så gott.

Kom hem 22.45 så de var bara att gå i säng.

Idag är jag hemma med barnen för Pontus har ögoninflammation i båda ögonen han vakna och skrek i morse var så rädd jag kan inte se sa han/; då fick han inte upp ögonen för dom var igenklistrad av var..stakarn.

Nu sitter dom och kollar på filmen Bilar.

jag ska ner och elda och plocka i diskmaskinen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0