Öron och Wadens

Idag när vi hoppade in i bilen på wadens så tänkte jag att vilken konstig väg tomas tar till borgarparken? Tänkte på att nu drar han ut på tiden så jag får betala mycket och köra lite!haha men så fel jag hade när vi kom till lidel så stanna han och sa att nu får du köra???Va du skojar? nä vi måste ju träna lite växling,jag är lite tokig sa han. Nä du är knäpp sa jag ,Jaha med darrande ben så satten jag mig och körde växlade  han sa gasa gasa växla några gånger men ist för att vänta på att han sa nåt så växla jag själv och körde på:) * lite stolt att jag växla fast han inte sa nåt* (andra lektionen bara ju) så jag körde på!
Sen kallade han mig fartdåre:p haha japp de är jag! men tydligen så kunde men inte hålla foten lika på gasen när de gick nerför för då gick de undan hahah trode bilen höll lika fart oavsett. Men när jag tänker efter så  fattar jag ju hehe.

Sen när jag skulle ut från en busshålls plats så gasa jag på gick kanske lite för fort eller vad man ska säga:p då fann jag mig snabbt och sa att jag skulle bara se så att du var vaken till tomas hahah.
Ja de är nog ingen risk att jag somnar svara han hahah då skratta jag de kan man ju tolka på två sätt haha.

Han tyckte att de gick bra för att vara andra gången.
 Får se vad han hittar på nästa gång? hoppas nog på borgar parken så man få ta de lite lungthihi kul när man blir överaskad.

jag sms Kattis efter åt och berätta han skrev att de betydde att jag var en talang!!!Hahah de tror jag inte på snarare att tomas är vrickad:p hehehe.

jaja nog om detta vi höres kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0