Öron

jag skrev ju öron och wadens på förra inlägget,men jag glömde bort öron hahah
Var in med Pontus till öron efter wadens för han säger va så mycket. De var som jag trodde vätska bakom båda öronen:/
Och pontus var jätte duktig låg stilla när doktorn tittade och när han skulle ta bort lite vax. Sen när vi gjorde hörseltest så gick de super bra men Pontus hade roliga kommentarer ibland så jag fick hålla mig för skratt.

Sen gick vi tillbax till doktorn och när han pratade med mig så sa Pontus där spyr man och peka på en blå hink på golvet hahah vi skratta och doktorn sa att ja de kan man göra:p

Men vi avvaktar med rör iaf så får vi se om de försvinner över sommaren ska tillbax i sept.

sen åkte vi och åt pizza på osole moi så gott tunna krispiga mums,nu är vi hemma barnen spelar tv spel jagkollar runt bland bloggarna:)

Måste berätta som så många av er vet så blev jag sur,arg irriterad att man bara kunde göra två tester per dag på bilskolan!!Tomas sa åt mig idag att jag kunde prata med Monica så skulle hon ta bort de på mig så jag får göra fler,men han sa att han inte tyckte de men att jag kunde prata med henne,han sa de några gånger till mig hehe japp dom ska sättas på plast direkt:phehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0