Rosbuske

Vi har haft en rosbuske bakom gungorna jag tycker rosbuskar är fina men alla taggar gör mig galen!! Den här rosbusken ser ut som en tarantella(stavning) ni veten sån där spindel.. Så den flyttade vi bort mot järnvägen ist för på gräsmattan springer man barfota och så kommer de upp såna där taggar överallt för dom sprider sig som ogräs..


Min pappa hjälper mig flytta busken(var såna väldiga rötter på den)

Grabbarna ville vara med på kort

Per spexar

Där ska vi sätta busken

Nu är busken borta

(glömde knäppa kort när vi satt ner busken får väl bli när den blommar sen då;)


Lukas håller koll på vad som händer

Älskade vän:)

Nu ska jag ut och rensa klart jordgubbslandet
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0