Sluttest

Jag har ju fått låna en Körkortsskiva av Kattis(tack snälla) men som ni vet så finns de aldrig tid till att plugga eller sitta vid datan hemma:/
Så nu när barnen satt och tittade på tv och kom och skulle ha hjälp med att öpnna en banan så skulle jag göra ett test finns ju 100 tester på skivan(inte riktigt så många) men jag kunde inte välja så jag tog sluttestet ist de är som uppskrivningen vid vägverket.

Man har 50min på sig och 70 frågor. närjag gjort klart testet tar datan bort 5svar slumpmässigt dom kan vara rätt eller fel Så då blev de bara 65 svar kvar och för att bli godkänd så måsta man ha 52poäng ,jag hade 54poäng:) ska tillägga att jag gjorde testet på 23min Tomas skulle inte blivit nöjd kan jag säga haha.

Vart glad faktiskt så jag ringde Stefan och berättade..Han sa måste körskolan boka uppskrivning eller kan man göra de själv?? Då Sa jag att man måste skriva upp och köra upp inom en månad!!Då svarade han jaha de blir kanske lite nätt på tiden då!!Nähä tror du??

nä är inte klar med körkortet på långa vägar!!

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det är ju bra gjort som jag så på telefon igår!

Nä än är du inte klar! Men innan du vet vad som hänt så sitter du där och skriver upp :) Det går undan på slutet!

2009-04-23 @ 10:33:27
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0