Söndag

Gud vad skönt de var att vakna upp och veta att man var ledig en dag till!!! Söndagen var ju solig och härlig så vi åt frukost och gick ut direkt.  Barnen var en stund med Stefan i garaget så då passade jag på att sitta ihammocken och plugga lite,men de var så tråkigt så jag ringde till Git ist pratade en låångstund haha.

När vi var ute så ringde Lena och sa att Dom ville bjuda på påsk lunch:)  Så vid 12.30 åkte vi dit och åt oss mätta sen gick vi ut och barnen lekte och hade roligt själv snackade vi lite skit och njöt i solen:)haha

Tack så mycket för en trevlig dag!

Sen åkte vi hem Stefan gick ut i garaget direkt och fortsatte där han slutade.
Tänkte att nu får jag sitta själv igen framför tvn i kväll men han frågade om jag ville ha sällskap fframför tvn?? annars skulle han vara ute i garaget men om jag ville ha sällskap så kom han in vid 21.så de gjorde han vi åt popcorn och läsk gott.Fast jag föredrar chips men de var slut  så popcorn fick duga.


Per grejar m bilen

Pontus ville prov sitta traktorn:)

Per måste använda domkraften.hihi.

så kul och se när dom mekar och grejar.

kram

Kommentarer
Postat av: annacarin

Nej va gulligt :D

2009-04-13 @ 16:22:53
URL: http://babhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0