Torsdag

japp ännu en jobbar dag är över. Jag fick ringa efter pappa som kom till dagis och tog all packning och alla påsk saker som barnen gjort! Sen gick vi hem och plocka in lite påskris barnen morfar mormor och jag.
Sen när vi kom in upptäckte barnen att påskharen redan varit här och gömt påsk ägg i deras sängar:p

Medans vi åt godis så pyntade vi påskriset.
Får lägga in bilder i morgon när jag orkar.
Pojkarna var påsk gubbar i dag på dagis så kl 05.50 stog dom fina och klara framför kameran innan de var dax att åka:)

Vi bjöd morfar mormor på lasagnett och sen dammsög jagoch torkade golven på nedervåningen. får ta övre imorgon.
Nu snart är de dax att slita sig från tv spelet och fika lite kvälls fika innan sänge kallar:)
Är så ruggugt ute oxå så jag eldar så de blir varmt och mysigt.

kram och Glad Påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Marre

Vad mysigt de låter. Här är de vår ingen snö och tussilagon har kommit upp:)

2009-04-09 @ 22:38:37
Postat av: Marre

Vad mysigt... Hoppas ni får en bra påsk...



Här är de vår ingen snö och tussilagona har börja komma upp.

Kram

2009-04-09 @ 22:41:05
Postat av: annacarin

Glad Påsk !

Du verkar ha haft en rolig dag :)

kram

2009-04-11 @ 20:13:41
URL: http://babhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0