Utsatt

De känns som Per är utsatt för allt hela tiden:/ är mycket på akuten hälsocentralen tycker jag och varje gång så är de nåt så man får pencillin.
Idag var vi dit för Per har haft en vårta som många barn får nere vid fotknölen igår kväll var de rött svullet och varmt så jag ringde och dom tyckte vi skulle komma in.Han hade oxå en knöl i ljumsken så dom var rädd för bråck men som tur var så var de bara lymfköttlarna som var svälda pga infektionen. dom tog även sänka så de inte skulle vara nån bakterie.

Så nu får han äta pencillin i 10dagar 3gånger om dan. Sen om vårtan är kvar så måste den tas bort för den sitter på ett ställe så skor skaver och då blir de infektioner hela tiden sa doktorn.

Vi fick vänta 2tim nästan på sjukhuset för dom var kraftigt försenad som tur var så ringde jag till farmor, farfar så dom kom och var med Pontus och Git kom och hämtade oskar och skjutsade hem honom.

Vi hoppas de blir bra nu iaf hde velat vara hemma med honom i morgon eftersom han är så svälld ont när han går m skor osv men måste jobba oxå.men de går nog bra går bättre att ha stövlar som har höga skaft ist för gympa skor för dom skaver precis där.

nä nu måste jag göra klart här kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0