Bollen är i rullning

Jag blev lite rastlös idag när jag väl kommitpå hur jag vill ha de i sovrummet och de känns inte som om jag kommer att ändra mig så mycket heller.. så jag bar ut alla grejer (en hel del) och började riva bortgolv ovh golvlister..
Ska riva väggarna i morogn.. men sen kan jag inte göra så mycket utan de är Stefan som måste göra om de ska bli bra!!
Och han har inte ås mycket tid.. men men de är börjat i af och de ska bli klart nån gång..men de är ett väldigt projekt så de är inte säkert att de blir klart innan jul..men men de är en början iaf..och jag är så glad.

här kommer lite bilder av hur de ser ut/ har sett ut.



 

En hel del att göra som ni ser..de ska isoleras både golv och väggar ..väggarna ska reglas upp så de blir slät just nu är de bara timmer på väggarna under. de går de ju inte att tapetsera på

Jag vill även ha en ny säng men där sätter Stefan stopp hahah.. men jag får ett sovrum iaf. inte dåligt;)haha


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ni har så stort msyigt hus.. Roligt det ska bli att se hur det blir där sen då ni är klar :)

2009-09-04 @ 11:38:41
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0