Första turen!

Igår skulle Stefan hämta Carro i ström
-om inte du vill sa han.
Klart jag ville måste ju bli vän med våran 850;) men jag tog med mig Stefan utifall jag kännde att jag ville dra i handbromsen och kliva ur;)haha
För er som inte vet så är våran 850 väldigt tvärr på kopplingen enligt Stefan, (lätt att få motor stopp)
Men jag åkte Stefan var lite nervös hahah men han tyckte att de gick väldigt bra.
Carro var barnvakt här för vi skulle på kina och äta m Morgan och Marie, Stefan och jag kunde inte bestämma vem som skulle köra(tror han var nervös att jag inte ville köra när dom skulle åka i samma bil som oss) men Stefan körde in och sen tog han 2st öl så de blev jag som skulle köra hem..

INte fick jag bestämma väg heller när då skulle vi åka över rogsta!! äh jag hade gärnat blås E4;)
men de gick väl bra tyckte jag:)

SEn var de ju mörkt när jag skulle skjutsa hem carro vid 22.30 Stefan såg väldigt nervös ut.. JAg frågade varför?
-fan man kan nästan få panik första gången man kör i mörkret
-ja men jag kör ju lungt
-ja men ändå och kolla inte in i lysena
-nu ångrar du att du drack öl va?? annars hade du kunat skjutsa hem carra?
- ja de gör  jag..

Äh han gjorde mig lite näervös när han höll på sådär.
så jag skrattade skrev ett sms till Kattis som jag visste skulle lugna ner mig.
och jag fick svar som carro läste i bilen och de var då INga problem tyckte jag..

och inte tyckte jag de var otäck lr ovant att åka hem själv i bilen heller som många har kännt..
jag vred på stereon och körde lungt..

Fast jag undrar om kl går fel??
jag åkte 22.30kl 22.47 var jag hemma igen??
tycker de verkar lite fort??
lr höll jag inte hastigheten???:p

kram på er

Kommentarer
Postat av: Kattis

Klart jag lugnar ner dig! Var ju inte länge sen jag själv var i samma sits! Alla stressar så väldigt över att man ska köra i ljus/mörker/snö/regn/sol/på E4/på grusväg/i stan/parkera osv. Lika bra att slå dövörat till och köra sitt race!



Snart måste du ju ta en provtur i Svante oxå !

2009-08-10 @ 14:55:29
URL: http://kattiz.se
Postat av: Anonym

En tur med Svante redan??Tänk på att jag knappt körthemma än!

Tänk om jag blir kär i honom och kidnappar honom då??:p

2009-08-10 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0