Grillning vin och singstar

Igår kom Krille och Kattis hit och grillade och hade de trevligt.
Tyvärr så hade Stefan jobbat 11tim varje dag och även lördan så han var sååå trött,kanske inte världen roligaste sällskap.men men ibland är de så.
Kattis och jag sjöng singstar mesta dels av kvällen.:)
Per var kvällens fotograf och de blev många kort..svårt att välja ur vilka men här kommer några
Tyvärr så glömde jag knäppa kort på grillmästarna och maten mm så de är en massa på mig och kattis:)


Pontus

Den enda maten jag åt!

Sångerskorna:)

Publik

Mor och son

Pontus som knäppt kort på mamma



Vilken inlevelseXDhaha

Är vi inte snygga så säg!

Sjung ut!!

Kattis head bangar! (stvning?)

Rock and roll!

En tröttPOntus vill gosa lite med mamma!

Tack Kattis och Krille för en kul kväll:) Hoppas jag att vi göra om kram

Kommentarer
Postat av: annacarin

Snyggingar ! :D

2009-08-11 @ 14:37:18
URL: http://babhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0