Kalas 29/8-09

Vi var ju till Strömsbruk och Grattade Fredrik som fyllde 20år!! Han fick presentkort drickbart mm:)
Var ju inte så många som ville vara med på kort och när jag väl fick med dom så gällde de att knäppa fort så en del kort ärkanske inte så jätte bra..Men sen så fanns deju dom som posade oxå!!

Min stora kille(han har blivit biten vid ögat därför han är röd)

Min andra stora kille (dom växer upp alldeles för snabbt)

Spex

Gull unge

Pose

Jag sitter och väntar på fika


Madde poasr!

Var är Pontus och madde??

Tittut!!

Pontus

Kolla vad dryg/full jag ser ut!!haha men de bjuder jag på;)

Carro petar på muffinsen och Pontus tittar dom vill ha NU!!!haha

20åringen

Fredrik och hans flickvän cissi

Gud de går inte att beskriva hur ycket jag älskar mina barn:)


Smörgåstårtan mm så god

Muffins så goda

Kakor(ska tilläggas att ve redan ätit en del.

Fredrik skär tårta




Pontus äter citron

Moster Git hjålper Pontus att ta bort kärnorna ur citronen

OHH den här var sur..

Nä nu ska ajg lämna överdatan till Stefan som ska betala lite (läs mycket) räkningar och jag ska ner och hänga en tvätt..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0