Onsdag 26/8-09

Morgonen började vi 6.45 när jag väckte barnen och åt frukost sen iväg till skola /dagis.
Jag åkte hem och knäpptedatan och tänkte hoppa in i duschen,men jag hann inte så långt förrens jag fick ett sms av Git där de stog -är du vaken?
Jag svarade -ja
Sen ringde Git och undrade om jag kunde hämta madde i harmånger för hennes lärare var sjukskriven i 1v!
(gits bil är på lagning)
madde klev upp kl 05.00 och åkte busss till s-vall i onödan!! kunde dom inte har ringt lr skickat ett sms lr mail?? undrar jag då när dom har elever som pendlar?? dåligt tycker jag.
Så jag hämtade såklart henne, sen åkte vi hem och sen till stocka handlade treo för Urban hade feber och var dålig.
Självklart stannade jag en stund och fick hembakta bullar och mjölk mums!! Hmm madde du glömde ge mig muffinsen som du lovade;)hihi

Hem och tog en dusch och kollade datan en snabbis,sen till skolan/dagis hämtade barnen,Anton (kompis) följde med
Per hem och dom har spelat tv spel och varit ute i regnet. Nu har vi nyss ätit potatisgratäng och grillad kyckling och gurka mums:) så nu är vi mer än mätta..

Får se mer vad kvällen har att erbjuda senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0