Onsdag kväll

Ja nu har kvällen erbjudit en till tur till ström. Git ringde och frågade om jag kunde skjutsa hem dom till ström,dom hade varitoch handlat på kvatum och pappa skjutsade dom men när dom kom till malsta så låste sig bakbrommsen och de luktade brännt!! så dom fick vända.jag packade in Git och madde i min bil och mina pojkar förstås inte ville dom vara hemma med pappa i garaget när dom kunde crousa runt med mamma;)

Vi stannade en stund hos Git och madde bjöd på sina goda muffins:) tack madde dom var såå goda.
Nu är vi hemma igen och pojkarna fikar lite fil och havre fras innan dom ska krypa ner i sängen för i morgon är en ny dag med skola/dagis:)

Kommer att bli tomt och lång tråkigt när Git fått bilen lagad. vad ska jag då göra när jag inte åker fram och tillbax till ström 2-3 gånger om dan??XD

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha ja vad ska du göra då!?



Tycker förresten att du är ute och kör en massa svängar nu ändå! Du skulle ju bara köra på jobbet och tillbaka ;)

2009-08-27 @ 09:12:24
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0