Presenter

När jag kom hem efter att ha klarat körkortet så hade svärmog och mina barn gjort en tårta:) så god var den..Sen fick jag en blomma och ett kort och i kortet hade per skrivit själv från per och pontus stog de.


Tårtan satt bra kan jag säga eftersom jag inte hade kunnat få ner nån mat sen frukost och när jag kom hem var kl16

Fina blomman som jag fick av svärföräldrarna:-)

Blomman jag fick av mamma och pappa:)

Sen glömmde jag knäppa kort(dumma mig)  på en korg som jag fick av Mia(syrran) de var en stor korg m 2st 1,5liter fanta 1st 1,5 liter cocacola, ett paket spagetti,ett paket mackaroner, äpplen,bananer,2paket saltapinnar,ett stort paket hårdbröd:) så gulligt .

Tack så mycket alla för presenterna..hade ju inte tänkt att nån skulle köpa nåt för man tog körkort hihi..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0