2-1=2

Fick blödningar tidigt i v 5 så var in på ett vul och där såg man två hinnsäckar,,
Men han sa att den ena stötts nog bort de var därför jag blödde..
de känndes väl ok för de är ju väldigt vanligt.

Men jag mådde så dåligt så jag sa till stefan att båda två är kvar..
nej men en skulle ju stöttas bort sa dom ju..

veckorna gick jag mådde skit och till nästa vul så kollade läkare och sa här är den ena och här är den som är död!!Nej vänta den lever oxå..

jag frågade flera gånger de är två? dom lever? de är tvillingar+
hahah

så jag sickade ett sms till stefan att vi måste köpa ny bil´haha.
han tyckte de var lite häftigt med två är ju inte alla som får de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0