Annandagen

Så slappade vi hemma sen kom morgan och marie och anton och åt tonfisksallad och äppelpaj m vaniljvisp till efterrätt:)mums blev såå mätt

inte direkt nån jul mat och de är vi glada för!
PÅ kvällen sen vid 23 så började jag må sååå dåligt mådde illa och höll på att svimma så de var bara att skynda sig isäng. Är ganska vanligt för mig nu för tiden att må dåligt så jag nästan svimmar.. får lägga mig på golvet lite då och då .

Är väl för att de är så ansträngade för kroppen med två små liv och hjärtat pumpar så mycket mer blod.

De var iaf en jätte trevlig kväll så nu hoppas jag att Marie följer med til stan nån dag och är smakråd när de gäller golv och väggar;) kanske lite kakel oxå!Bra smak den tjejen.

nu ska jag lägga mig isoffan igen innan jag kolapsar här..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0