Blöder!

I helgen var vi till svärföräldrarna och fikade.
Jag satt i soffan med barnen när jag kände att de rann i trosorna!Gick på toa och de var blod!!! ringde rådgivningen som sa att jag skulle vila.
I dag måndag var jag in på spec mvc och gjorde ett UL och de visade två spralliga bebisar:-)
Dom var inte stilla en sekund de var full fart.

Dom kunde inte förklara blödningen men att jag skulle ta de lungt. vart de värre när jag jobbade eller nåt så skulle jag in på kolla och ev sjukskrivning.


En sitter till vänster och en är som en ostbåge till höger!
Dålig bild jag vet.

Träffade även M från jobbet som undrade vad jag gjorde där.. tror hon visste.så jag berättade för henne.
Hon hade funderat på de för hon tyckte min mage hade ändrat form haha

Folk börjar ju kolla om jag är gravid eller bara gått upp i vikt.Är bra stor redan.men så är de ju två st oxå i lilla mig;)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Så mysigt med bilden! Skönt att det var bra med båda två!

2009-12-14 @ 23:25:54
URL: http://kattiz.se
Postat av: Malin Viklund

WOW är det t.o.m. TVILLINGAR!!!!! :D HÄRLIGT. Vad myyysigt :) Hoppas allt ska gå bra. När är de planerade att titta ut? :)

2009-12-17 @ 16:19:34
URL: http://viklundmalin.blogg.se/
Postat av: ewa

Malin: ja de är tvillingar:) jag har bf 19juni,men dom kommer säkert tidigare:)

2009-12-17 @ 19:53:56
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0