Julafton 2009

Iår var vi hos mina svärföräldrar och firade jul de var så mysigt vi var 10st så de var inte så mycket folk men de var mysigt!
Som vanligt så är de ingen som vill vara med på nå roliga kort så jag knäppte inte så många. men här kommer julen i lite bilder.


Pontus på julaftons morgonen

Per på morgonen

Kusinerna

Ego

trött mätt hemma igen

Big mama

Efter att vi kommit hem från svärföräldrarna så spelade vi spel och hade roligt
Måste ju testa allt julklappar på riktigt


Håvarna i högsta hugg

Pappa lyckas fånga en boll

Jag har bytt om till andra kläder!

haha kolla in min min...men jag har sikte på bollen iaf(ser ni den gula ovanför pers huvud)

Vi spelade oxå "vem där"

God fortsättning till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0