Pax försten!

Idag sen vi varit på Ul så berättade vi för grabbarna att de var två bebisar och inte en..Då sa Per snabbt att
-jag ska ta hand om den  som kommer först!
- jag oxå sa Pontus..
Vad tycker ni då att de är två bebisar frågade jag..då höll grabbarna tummen upp:)
hhih så roligt..
Per undrade oxå om en bebis(första) kunde får sova med Per i hans säng?
Inte på natten men en stund på dagen när dom vilar sa jag ..ja själva ska vi vara då..haha han blir nog väldigt stor och annsvarsfull när dom kommer..Vart han ju när vi fick Pontus oxå:)

Men de känns skönt att dom tycker de ska bli kul dom hade ju lika gärna kunat skrika NEJ..i trots åldern dom är i nu båda två..

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw, vad söta dom är! :) Ja, dom kommer nog att mogna en hel del små pojkarna! :) hihi... Tänk att du ska bli 4-barnsmor!!! :D Wiiiee!!!

2009-12-14 @ 14:45:02
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0