Sundsvall

I onsdags så åkte ju Marie och jag till sundsvall och ja vi trotsade vädret..När vi åkte upp så funderade man på vad man gett sig in på för man såg inget och körde typ 50km/tim Vi hade en lastbil framför oss som blinkade när de var "klart" men vi ville inte köra om dels var de halt och oplogat i omkörningsfilen.så vi låg där bakom hade all tid i världen. När han ändå stannar och står still mitt på E4 så då måste vi köra om..

sen vart de is på vindrutetorkarna så man såg inget så de var spännande men vi hittade en plats att stanna på och göra rent dom ute i snövädret.
Men då åkte ju lastbilen förbi oss så när vi är ikapp den igen och en bill till framför oss så tvärnitar han mitt på E4 igen!!(idiot) så vi får tvärbromsa och de är lättare sagt en gjort för vi glider och precis då kör en anna bil om oss..
Vi klarade oss tack och lov.Men vilken jävla idiot som gör så..vill vi köra om så gör vi de han behöver ju inte tvärnita!!!.

när vi närmade oss s-vall så var de nästan ingen snö och ovädret var borta.
Vi gick och kollade lite men handlade inte så mycket faktiskt blev julklappar till grabbarna!

Vi åt gott och skrattade en hel del..haha de var roligt Marie de måste vi göra om:)

När vi sen skulle åka hem så blev vi ståendes i bilkön eftersom de var en olycka ignarp.dom skulle bärga typ 10lastbilar så i 4tim satt vi där innan kön började röra på sig..mycket man kan säga om dom 4tim men orkar inte skriva om de;) förrutom att vi ångrade oss starkt att vi glömde köpa godis!!!

kl 24.00 var jag hemma iaf.fikade lite innan jag hoppade ner i sängen.

Tack Marie för en super dag!!!


just köpte ju två nya badrumsmattor iaf.

 
badrummet                 duschen

Kommentarer
Postat av: marie

Tack själv:-) Kram

2009-12-19 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0