Ta de lungt

De rådet fick jag av Bm (barnmorskan) och gyn läkaren.. och de gör jag har blivit sååå lat..

idag har jag plockat i och ur diskmaskinen ätit lunch,dammsugit huset(behöövdes) skottat lite.bara utan för dörren och lon. eldat.
sen har jag bara suttit vid datan  och tv..snacka om lat. har börjat känna av halsbränna.redan..hade ganska bra och lätta graviditeter med dom andra så jag år väl igen de nu!!

Nu ska jag strax iväg och hämta barnen så de är bara att hoppa i täckbyxorna som jag knappt kan ha längre.
För vi ska vara ute när vi kommer hem.bara in med väskorna sa Per inget annat.:)
synd att jag blir slut så fort annfådd för minsta lilla..jaja jag får igen och de är bara att gilla läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0