12 grader!

idag hämtade stefna och barnen mig på jobbet,så åkte vi på kvantum och handlade sen till o sole mio och köpte pizza!Visste at klockan skulle bli mycket innan vi var hemma och klar med maten,och barnen ska ju upp senast 05.30 imorgon så ville lägga dom senast 19.så vi köpte pizza.När vi kommerhem så är de bara 12 grader inne!! Pontus får hoppa över duschen ikväll annars bli han en is tapp. Själv ska jag pina mig iaf tvätta håret..

Vi höres ska fortsätta elda så hoppas vi att de inte är så kallt i morgon. ute visar termometern -22 grader brr..

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Uscha vad kallt :S Jag som tyckte att det var kallt när jag kom hem och det var 17 grader i köket. Men då hade ju jag rena rama värmeböljan om man jämför!

2009-02-20 @ 09:48:56
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0