29februari???

Idag när vi skulle åka och hämta oscar så stannade vi istamnäs för att handla lite bl jordnöttsringar som jag längtat efter:) skulle även köpa en till fil men de stog att den gick ut 29februari???Är jag helt borta eller är de bara jag som har 28dagar i januari? Så jag köpte ingen fil eftersom den gick ut på en dag som inteens finns!heheh

Nu busar barnen och jag kollar runt lite på nätet. Är så sugen på fanta eller nåt menvi har inget hemma!!! gahh vill ha läsk..Nån som har vägarna förbi med lite dricka??

kram

Kommentarer
Postat av: Marre

Det är inte skott år i år.. så det är bara 28 dagar i Februari. Rolig att dem skrívit en dag som inte finns på paketet.. Hoppas ni har en bra helg. kram

2009-02-28 @ 16:33:53
URL: http://frug.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha ja i januari är det 28 dagar :-P

februari 29 om det är skott år! kanske filen va från förra året och dom ville se om det va nån som gick på det och köpte den?!

2009-03-02 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0