De trodde ni inte!!

Inte jag heller för den delen.
Igår åt jag INGET GODIS,inte ens en kaka!!! Så nu blir de väl snöstorm och driv is;)haha
Trodde aldrig jag skulle klara de,men de gjorde jag,fast jag känner mig inte så där jätte stolt men bra att jag klarade iaf.
Såg att jag hade lite smågodis kvar när jagleta spagettin igår! och så hade vi ballerina kakor!
Men jagtog inget inte ens 1!Så lite stolt är jag nog hiihi

Idag blir de Korvstroganoff och Ris till middag och grönsaker förståss men dom äter ju inte jag.


kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad duktig du är! Själv tog jag lilla bilen och for på dollar och köpte en liten burk med godis.

Jag handlade såklart inte bara godis utan lite annat smått och gott också :D

2009-02-03 @ 13:20:02
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0