Drömmar

Fy har en sån hemsk dröm där Stefan dör!!
De värsta av allt är att jag drömmer fortsättning på den,imorse så var de begravning och allt där efter..kudden var alldeles blöt.Ni som känner mig vet att jag har så detalj rika drömmar,kläder vad den sa kännslor osv. allt är verklighet på nå vis..

Var alldeles matt i kroppen  å hemskt.Hörde tel ringa 6.50 var säkertt jobbet men hade ingen ork kvar i kroppen att springa upp så jag tänkte att dom ringer väl på mob,men degjorde dom inte.Var lite nätt på tiden oxå för att jagskulle hinna..

Vet inte varför drömmarna börjat nu,,säkert allt prat om körkortet, i drömmen fixar jag klart de och går på banken avslutar konton,byter bil till aoutomat eftersom jag tog sånt körkort osv,,

Sen när vi klev upp så gick jagutskulle hämta ved så tyst lungt ute,då bröt jag ihop på lon bara grät,kännde verkligen kännslan att så här får jag ha de när Stefan är borta!!!Måste fixa ett fast jobb så jag och barnen kan bo kvar här som Stefan vill! Fixa kulvert så vi kan ha pannrummet på lon..

Gud jag är ju knäpp!!!Bara skaka när jag kom in skulle tända i spisen
Svårt att förklara då skulle de bli så långt,
Men efter begravningen(i drömmen) så sov barnen och jag i våran stora säng nere alla 3:( Men jag kunde inte sova såklart men känndes bra att ha barnen där.

usch nu skaj g sluta skriva för jag börjar gråta igen..

Inte kan jag skylla knäppa drömmar på att jag är gravid heller!

De tänkte jag oxå på i drömmen att vi hann aldrig skaffa barn nr 3 som vi planerat in.

usch skärpning nu.

kram på er hoppas eran natt varit bättre

Kommentarer
Postat av: Kattis

Usch vilka drömmar :S

Min diskmedelsdröm är ju rolig i alla fall! Men jag kan oxå drömma så där jätte verkligt och otäckt ibland.

Kram

2009-02-05 @ 11:09:55
URL: http://kattiz.se
Postat av: Lisa

Men ucha vilken otäck dröm..

hoppas att den inte kommer tillbaks nå mer nu!

kram

2009-02-05 @ 22:36:16
Postat av: sofie

Usha vilken drömm :( Jag hade också blivit skrajj!

2009-02-06 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0